SE INCHIDE PLATFORMA HAIPA.RO


PE DATA DE 29 FEBRUARIE, DUPA O ACTIVITATE DE DOAR 5 ANI ,PLATFORMA ROMANEASCA DE BLOGGING HAIPA.RO DA FALIMENT .

PROBABIL ADMINISTRATORUL NU FACEA PROFITUL DORIT CARE SA IL DETERMINE SA MENTINA PLATFORMA ACTIVA .

CA MOD DE UTILIZARE  ,DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE ERA CHIAR MAI  ACCESIBILA DECAT WORDPRESS, DAR DACA ADMINISTRATORUL A AJUNS LA CONCLUZIA CA NU O MAI POATE TINE, NOI, BLOGERII  ,NU VOM PLANGE ,SLAVA DOMNULUI, EXISTA SI ALTE PLATFORME .

CEI DREPT POATE AU FOST SI  ELEMENTE OBIECTIVE CARE AU CONTRIBUIT LA ACEASTA DECIZIE ,DAR  EU NU AM SA UIT CAND FARA NICI O INTREBARE MI-A BAGAT RECLAMA PE SITE  IN SCOPUL DE A FACE BANI PE SPATELE UTILIZATORILOR HAIPA .

SI STATEAM SA MA GANDESC CA POATE O TERTA PERSOANA  IMI STIE NUMELE DE UTILIZATOR SI PAROLA SI DORESTE SA OBTINA FOLOASE  …..

CAND COLO, HOTUL ERA CHIAR ADMINISTRATORUL !

CE MAI ADMINISTRATOR…..

MA ROG,   TOATE AU TRECUT SI IATA-MA NEVOIT SA CONTINUAM {EU SI VOI, VIZITATORII}  MUNCA PE  CEA MAI INSEMNATA PLATFORMA , WORPRESS .

TREBUIE SA RECUNOSC CA ACEASTA  FATA DE HAIPA ARE CATEVA DEOSEBIRI, CARE MI-AU CAM PUS BETE IN ROATE LA INCEPUT .

SA NU MAI VORBESC CA A TREBUIT SA I-AU DE PE WWW.MORALIST.HAIPA.RO INFORMATIA ARTICOL CU ARTICOL, DEOARECE NU PUTEAM SA DAU EXPORT .

CU TOATE ASTEA , CHIAR IMI PARE RAU CA SE INCHIDE PLATFORMA HAIPA TOCMAI DIN CAUZA  CA PRIMUL MEU BLOG LA CARE TINEAM OARECUM SI PE CARE AM FACUT EXPERIENTE TIMP DE 4LUNI DE ZILE {DIN AUGUST PANA IN 7 DECEMBRIE}   NU VA MAI PUTEA FI GASIT SI UTILIZAT …..

VIATA INSA MERGE INAINTE SI SPER CA MUNCA MEA AICI, PE MAREAGLORIE.WORDPRESS.COM SA VA PLACA ,FIINDCA DACA TOTUL ERA IN TARA CA PE ROATE SI TOTUL MERGEA CA UNS ,POATE NU SIMTEAM VREODATA NEVOIA DE A CRITICA SI DE A TRAGE  SEMNALE DE ALARMA CU PRIVIRE LA CE “VRAJITORII”MAI FAC  ALESII NOSTRI .

TOT CE SPER EU PE ACEST BLOG, ESTE SA NU NE MAI POMENIM IN FATA FAPTULUI IMPLINIT IN CARE AR TREBUI IAR SA NE SCHIMBAM BLOGUL PE ALTA PLATFORMA DE BLOGING FIINDCA SI ASTA AR FI DAT FALIMENT .

INSA SANSELE CA WORDPRESS SA DEA FALIMENT SUNT  ,SA RECUNOASTEM FOARTE MICI.

IN PRIMUL RAND ESTE O PLATFORMA INTERNATIONALA SI SIGUR CEA MAI POPULARA PLATFORMA IN RANDUL BLOGERILOR .

PENTRU MAI MULTE DETALII DIRECT DE PE SITE ,ACCESATI HAIPA.RO

EDUARDGEORGE66

Leave a Reply

