BUNA SEARA DRAGI CITITORI


 

DOAR ASA IMI POT INCEPE UN ARTICOL DUPA ATATEA LUNI DE PAUZA .

MA BUCUR CA SITE-UL MAREAGLORIE AL WORDPRESSULUI A FOST SI INCA ESTE VIZITAT DE VOI .

TIN SA REAMINTESC CA PE ACEST BLOG EU ,EDUARDGEORGE66 IMI EXPRIM GANDURILE VIS A VIS DE ACTIUNILE DIN VIATA NOASTRA PREZENTA A ANULUI 2012 .

PRIN ACEST ANUNT NU DORESC DECAT SA VA MAI DAU UN SEMN CA “TRAIESC INCA” .

IATA CA A TRECUT APROAPE UN AN DE CAND PERSOANA MEA SI-A DESCHIS PRIMUL BLOG CARE DIN PACATE A DAT FALIMENT .

IN ACEST PRIM AN AM AVUT PARTE DE SENTIMENTE COMPLEXE IN ACTIVITATEA DE BLOGGER ALATURI DE VOI .

DUPA ACEASTA PERIOADA DE TIMP POT SPUNE  CA NU IMI PARE RAU CA M-AM DECIS SA VA FIU GAZDA SI SA INCERC SA REPREZINT ADEVARUL ASA CUM IL VAD EU ,DAR FACAND EFORTURI PENTRU A FI OBIECTIV .

PROFIT DE ACEST ARTICOL PENTRU A VA COMUNICA  FAPTUL CA SITE-UL MEU VA MAI  PARASI  NATIONALISMUL  LA CARE SE VOR REFERI STIRILE DIN MOTIVE DE LA SINE INTELESE PE CARE LE VOI  DETALIA IN ALT ARTICOL  .

IN FOND ESTE VORBA DE A MERGE IN PAS CU TIMPURILE  ,DECI MAI DEPARTE SI DE NU A MAI RAMANE ANCORAT IN TIMP .

INCHEI PRIN A VA ASIGURA CA ATAT TIMP CAT VOI PUTEA VOI SCRIE ARTICOLE CAT MAI OBIECTIVE CU PUTINTA PRIN CARE VOM INCERCA SA PUNEM LA CALE PRINCIPALELE EVENIMENTE CARE NE VOR MARCA VIATA .

IN CONTINUARE SPER CA VOI, CITITORII FIDELI AI BLOGULUI VETI ACCEPTA SCHIMBAREA SI VETI FI IN CONTINUARE ATASATI DE STIRILE BLOGULUI  MAREAGLORIE.WORDPRESS.COM

NUMAI BINE !

DIVIZIE EXCEPTIONALA

Leave a Reply

