M-am răzgândit! Științific sunt un bou!


ASTAZI MI-A FOST DAT SA INTERCEPTEZ PE INTERNET UN PSEUDO -EDITORIAL DE TOT RASUL ,CU CARE NU POT SPUNE CA NU SUNT DE ACORD CI, DIMPOTRIVA .

DAR MAI BINE SA LASAM AUTORUL SA-SI SPUNA OPINIA SI ASTA PRIVITOR LA  ULTIMUL DISCURS AL LUI MARIAN LUPU CARE ESTE INDECIS .

SA RECUNOASCA LIMBA ROMANA , SA RECUNOASCA LIMBA MOLDOVENEASCA ,  ….. SA RECUNOASCA UNIONISTII , SA RECUNOASCA SI PE “CATIVA NAZISTI PRINTRE EI ” ,……..

FIECARE ARE DREPTUL DE A AVEA VEDENII ,DAR SA LE MAI SI PUNEM PE TAPET CA FIIND ADEVARATE ESTE DE-A DREPTUL SCANDALOS .

VA LAS ACUM CU EDITORIALUL :

Moto: M-am răzgândit. Ştiinţific nu mai este limba română, cum spuneam anterior, ci limba moldovenească.

 

M-am răzgândit: științific, omul nu mai este o creație divină, cum spuneam anterior, ci o maimuță puturoasă.

M-am răzgândit: științific, Stalin nu mai este un criminal, cum spuneam anterior, ci un părinte drag și scump. .

M-am răzgândit: științific, doi ori doi nu mai fac patru, cum spuneam anterior, ci cu mult mai mult.

M-am răzgândit: științific, Moldova nu mai este situată în Europa, cum credeam anterior, ci în Asia.

M-am răzgândit: științific, Soarele nu se mai numește Soare, cum spuneam anterior, ci Lună.

M-am răzgândit: științific, mama mea nu se numește mamă, cum spuneam anterior, ci cățea.
M-am răzgândit: științific, nu mai sunt om, cum spuneam anterior, ci bou.

 

ARTICOL PRELUAT DE PE WWW.TIMPUL.MD

Leave a Reply

