NU CUMPARATI BITDEFENDER INTERNET SECURITY 2013


 

DESI  EU AM FOST SUSTINATOR AL PRODUSULUI DE SECURITATE BITDEFENDER DINTOTDEAUNA  FIINDCA ARE O MARE RATA DE DETECTIE A VIRUSILOR DIN SISTEMUL DE OPERARE NU M-AM GANDIT NICI UN PIC CA IN CIUDA FAPTULUI CA SOCIETATEA  S-A LAUDAT CU ALTE APLICATII IN PLUS PRINTRE CARE CU SECURITATEA CUMPARATURILOR ONLINE  PRINTR-UN PROGRAM INOVATIV,  NOUL BITDEFENDER INTERNET SECURITY 2013 SA BUȘEASCA DE-A DREPTUL CALCULATORUL  DUPA INSTALARE .

MAI PE SCURT L-AM DESCARCAT SI INSTALAT IN  REGIM DE PROBA  DE PE SITE-UL OFICIAL .

DUPA O INSTALARE PARE-SE MAI RAPIDA CA LA CELELALTE VERSIUNI ANTERIOARE  TOT SISTEMUL A INCEPUT SA-MI MEARGA IN RELUAREA RELUĂRILOR DACA ÎI POT SPUNE ASA .

DE LA WINDOWS EXPLORER HAS STOP WORKING PANA LA CLICK DREAPTA PENTRU FOLDERE SI ASTEPTARE DE 2 SI 3 MINUTE ,NOUL BITDEFENDER 2013 M-A SCOS  DIN SARITE DE-A DREPTUL .
MENTIONEZ CA WINDOWS-UL ESTE INSTALAT RELATIV RECENT SI NU AM NICI UN VIRUS CARE SA DETERMINE ACEASTA LENTOARE LA WINDOWS EXPLORER .

DAR TOATE AU O LIMITA SI AU CULMINAT  CU RESTARTAREA  IN URMA CAREIA NU MAI FUNCTIONAU ANUMITE PROCESE DE BAZA ALE ANTIVIRUSULUI .

ASTFEL DUPA 5 ZILE DE ADEVARAT  CHIN CU EL M-AM DECIS ,IL DEZINSTALEZ , IL ARUNC AFARA !

DUPA DEZINSTALARE SURPRIZE SURPRIZE .

WINDOWS-UL MERGE CA UNS CU ALTA SUITA DE PROTECTIE .

REZULTA .

FRATILOR NU CUMPARATI BITDEFENDER INTERNET SECURITY 2013 CA LUATI CEA MAI MARE PLASA DIN ULTIMII ANI .

Leave a Reply

